Конкурс за длъжността НАЧАЛНИК на ОТДЕЛ „ФИНАНСИ, БЮДЖЕТ И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ”

1.Кратко описание на длъжността

Основната цел на длъжността е да осигурява функционирането на финансово-счетоводната дейност в общината при спазване на изискванията за законност, ефективност, ефикасност и целесъобразност на разходите; Организира и контролира изготвянето и отчитането на бюджета на общината и на второстепенните разпоредители; Ръководи, организира, осъществява контрол и отговаря за спазване на финансовата и платежна дисциплина. Организира изготвянето на касовите и счетоводни отчети за Министерство на финансите и Сметна палата, съгласно действащата нормативна уредба; Ръководи, организира, координира и контролира работа на служителите в отдела.

2.Минимални и специфични и изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – висше, степен „БАКАЛАВЪР”;
  • Специалност – Икономика, Счетоводство, Финанси;
  • Минимален професионален опит – 3 години;
  • Минимален ранг за заемане на длъжността – ІІІ младши;
  • Минимален размер на основната заплата – 933 лв.

* При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат ще се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията

3.Начин на провеждане на конкурса – решаване на ТЕСТ за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и ИНТЕРВЮ

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

4. Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:

  • Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
  • Декларация от лицето по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата;
  • Копия от документи за придобита професионално-квалификационна степен или допълнителна квалификация
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/.

5.Място и срок за подаване на документите

Кандидатите могат да подават документи за участие в конкурса лично или чрез пълномощник всеки делничен ден в деловодството на община Божурище, на адрес: гр.Божурище, бул „Европа” №85, в срок до 17.30 часа на 21.10.2024 г.

Документите може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Електронна поща за подаване на документи по този ред: obshtina@bozhurishte.bg  

6. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати, както и други съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на община Божурище – www.bozhurishte.bg, в раздел „Конкурси”.

За информация:

Цветелина Димитрова – тел.02/9933217, e-mail: obshtina@bozhurishte.bg